4e38deb2-b1c4-4e0a-aa28-17ebd8371a7c

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання послуг мобільного харчування

Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є пропозицією (Публічною офертою) фізичної особи-підприємця Шумської Анни Іванівни (надалі – Виконавець), адресованою фізичній особі, яка є дієздатною та повнолітньою, та/або фізичній особі- підприємцю на спрощеній системі оподаткування (надалі – Замовник), яка бажає скористатися послугами мобільного харчування, інформація про які розміщена на сайті https://vsesvit.org.ua/, укласти Договір публічної оферти про надання послуг мобільного харчування (надалі – Договір), на нижчевикладених умовах, однакових для всіх Замовників.

Виконавець та Замовник в подальшому разом іменуються Сторони, а кожен окремо – Сторона.


  1. Визначення термінів

    1. Терміни, що використовуються у Договорі, мають наступне значення:

      1. Сайт – сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет під доменним ім’ям https://vsesvit.org.ua/.

      2. Виконавець – фізична особа-підприємець Шумська Анна Іванівна, РНОКПП 3087607141, яка діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, дата та № запису: 22.02.2024, 2010350010002265041, та надає Послуги відповідно до умов Договору.

      3. Замовник – фізична особа, яка є дієздатною та повнолітньою, та/або фізична особа- підприємець на спрощеній системі оподаткування, яка прийняла Публічну оферту Виконавця та сплатила Виконавцю відповідну суму грошей за Послуги, якій Виконавець зобов’язується надати Послуги відповідно до умов Договору.

      4. Договір – публічний договір, розміщений на Сайті, відповідно до якого Виконавець взяв на себе обов’язок надавати Послуги Замовникам.

      5. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якому Замовнику відповідно до приписів ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір на визначених у Договорі умовах.

      6. Акцепт – прийняття Замовником пропозиції (Публічної оферти) Виконавця відповідно до приписів ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, тобто повна і безумовна згода Замовника на укладання Договору на умовах, визначених у Договорі, що підтверджується Замовником шляхом сплати Виконавцю відповідної суми грошей за Послуги. Приймаючи пропозицію Виконавця (Публічну оферту), Замовник погоджується з усіма умовами Договору і підтверджує, що йому зрозумілий зміст Договору і правові наслідки його укладення.

      7. Послуги – послуги мобільного харчування, надання яких здійснюється Виконавцем Замовнику на підставі Договору та які включають приготування, індивідуальне пакування та доставку готових наступних страв (надалі - Страви) на вибір Замовника:

        1. сніданок ТА/АБО

        2. обід ТА/АБО

        3. полуденок АБО

        4. комплекс (включає сніданок, обід та полуденок),

          детальна інформація про Страви міститься у Прайсі на Сайті, при цьому доставка Страв здійснюється за адресою: вул. Січеславська Набережна, 18, м. Дніпро, Дніпропетровська обл.

      8. Вартість Послуг – сума грошей, яка підлягає сплаті Замовником Виконавцю за обрані Замовником на Сайті Страви, тобто сума вартості всіх обраних Замовником Страв. Вартість Страв, вказана у Прайсі, включає приготування Страв, індивідуальне пакування, комплектування одноразовими столовими приборами та доставку.

      9. Прайс – перелік пропозицій Страв з їх описом та вказівкою вартості, розміщений на Сайті.

    2. Решта термінів, що використовуються в Договорі, визначаються згідно з нормами чинного законодавства України.


  2. Предмет Договору

    1. На підставі та умовах, визначених Договором, Виконавець надає Замовнику обрані Замовником на Сайті Послуги, а Замовник приймає Послуги.

    2. Послуги надаються на платній основі лише після зарахування відповідної суми Вартості Послуг на розрахунковий рахунок Виконавця.

    3. Вид Послуг та розмір плати, яку має здійснити Замовник для отримання Послуг, визначені у Прайсі.

    4. Всі умови цього Договору є обов'язковими як для Замовника, так і для Виконавця. До моменту замовлення Послуги Замовник зобов'язаний ознайомитися з умовами Договору. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не вправі замовляти Послуги.

    5. Всі зміни та доповнення до Договору опубліковуються на Сайті. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними Виконавцем у Договір, або зі зміною Вартості Послуг Замовник повинен припинити замовлення Послуг.

    6. Датою Акцепту Публічної оферти Замовником та датою отримання Акцепту Виконавцем є дата зарахування на розрахунковий рахунок Виконавця сплаченої Замовником суми Вартості Послуг. Будь-яке підписання Договору Сторонами не вимагається.


  3. Якість Послуг

    1. Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає нормам чинного законодавства України, у порядку, передбаченому приписами розділу 4 Договору.

    2. Виконавець повинен суворо дотримуватися вимог кулінарної обробки харчових продуктів, умов і строків зберігання продуктів, що входять до складу Страв, умов і строків зберігання та доставки Страв.

    3. Кожна Страва повинна бути індивідуально запакована, упаковка повинна бути герметичною та чистою.

    4. Страви повинні бути приготовані з продуктів харчування, що посвідчуються сертифікатами якості або іншими документами, що підтверджують якість.

    5. Вага та склад кожної Страви, доставленої Замовнику, повинні відповідати інформації, зазначеній у Прайсі.

    6. Кожна Страва повинна супроводжуватися одноразовим набором столових приборів, необхідних для споживання відповідної Страви.


  4. Порядок замовлення Послуг

    1. Замовник самостійно здійснює замовлення Послуг, в тому числі вибір Страв.

    2. Замовник здійснює замовлення Послуг на наступний тиждень впродовж поточного тижня до 14:00 (за Києвом) щочетверга.

    3. У разі, якщо замовлення Послуг надійшло Виконавцю після 14:00 (за Києвом) у четвер або у п’ятницю, таке замовлення вважається прийнятим Замовником на період через тиждень, за умови відсутності інших інструкцій від Замовника (перенесення на інший період, тощо).

    4. У разі необхідності зміни обраних Замовником Страв, Замовник повинен інформувати Виконавця про такі зміни до 18:00 (за Києвом) з понеділка по п’ятницю щодо наступного дня або певного періоду.

    5. У суботу та неділю замовлення Послуг або будь-які зміни обраних Замовником Страв не приймаються Виконавцем.


  5. Порядок оплати та надання Послуг

    1. Послуги надаються Виконавцем Замовнику з понеділка по п’ятницю, якщо інше не зазначено на Сайті та/або не узгоджено Сторонами, на підставі замовлення, зробленого Замовником відповідно до приписів розділу 4 Договору.

    2. Обсяг Послуг та їх тривалість визначаються Замовником у замовленні.

    3. Вартість кожної Страви визначається відповідно до Прайса, розміщеного на Сайті. Зазначена вартість може бути змінена Виконавцем шляхом внесення змін до Прайса. Зміна вартості Страв та Прайса не поширюється на періоди, які були оплачені Замовником.

    4. Вартість Послуг визначається як сума вартості всіх обраних Замовником Страв.

    5. Замовник здійснює повну оплату вартості всіх обраних на наступний тиждень Страв шляхом перерахування відповідної суми грошей на розрахунковий рахунок Виконавця за реквізитами, розміщеними на Сайті або вказаними у розділі 15 Договору, щотижня за наступний тиждень у визначеному порядку:

      1. З метою отримання Замовником Послуг протягом наступного тижня повна оплата вартості обраних Замовником на наступний тиждень Страв повинна бути зарахована на розрахунковий рахунок Виконавця до 18:00 (за Києвом) у четвер поточного тижня.

      2. У разі відсутності зарахованої на розрахунковий рахунок Виконавця оплати, передбаченої п. 5.5.1 Договору, станом на 18:00 (за Києвом) четверга - замовлення на наступний тиждень, здійснене Замовником, не враховується і не доставляється.

      3. У разі, якщо повна оплата вартості обраних Замовником Страв зарахована на розрахунковий рахунок Виконавця після 18:00 (за Києвом) у четвер або у п’ятницю, суботу або неділю поточного тижня, така оплата зараховується як депозит на період через тиждень, та відповідно надання Послуг Виконавцем Замовнику здійснюється через тиждень.

    6. Перенесення отримання Послуг за ініціативою Замовника у зв’язку з наявністю поважних причин (хвороба, сімейні обставини та інші поважні причини) здійснюється у наступному порядку:

      1. Замовник інформує Виконавця про необхідність перенесення отримання Послуг до 18:00 (за Києвом) з понеділка по п’ятницю або до 17:30 (за Києвом) у неділю щодо наступного дня або певного періоду. У такому разі Виконавцем переноситься надання Послуг Замовнику на узгоджений Сторонами певний період. У суботу інформування про необхідність перенесення отримання Послуг не приймається Виконавцем.

      2. У разі, якщо Замовник інформує Виконавця про необхідність перенесення отримання Послуг пізніше часу, зазначеного у п. 5.6.1 Договору, надання Послуг

        Виконавцем, заплановане на наступний день не може бути пересено, замовлені на такий день Страви вважаються прийнятими Замовником, а оплата, що надійшла на розрахунковий рахунок Виконавця за такі Страви, не підлягає поверненню Замовнику та перенесенню на інший період, при цьому оплата за обрані Замовником Страви за подальші дні буде вважатися депозитом на наступний період.

      3. У разі, якщо під час перенесення отримання Послуг змінюється перелік пропозицій Страв у Прайсі, Виконавець надає Замовнику Послуги (Страви) еквівалентної вартості, а у разі відсутності Страв з такою вартістю в оновленому Прайсі, Замовник зобов’язується доплатити Виконавцю різницю.

    7. Відмова від подальшого отримання Послуг за ініціативою Замовника та запит на повернення вартості Страв, які були сплачені Замовником і водночас ще не були доставлені Виконавцем, здійснюється у наступному порядку:

      1. Замовник інформує Виконавця про відмову від подальшого отримання Послуг до 18:00 (за Києвом) з понеділка по п’ятницю або до 17:30 (за Києвом) у неділю щодо подальшого періоду та водночас надсилає Виконавцю заяву у формі про повернення коштів, наданій Виконавцем за запитом Замовника. У такому разі Виконавцем здійснюється повернення коштів, а саме вартості Страв, сплачених Замовником та доставка яких ще не була здійснена Виконавцем, за реквізитами, вказаними Замовником у заяві. У суботу інформування про відмову від подальшого отримання Послуг не приймається Виконавцем.

      2. У разі, якщо Замовник інформує Виконавця про відмову від подальшого отримання Послуг або надсилає Виконавцю заяву про повернення коштів пізніше часу, зазначеного у п. 5.7.1 Договору, Виконавцем здійснюється повернення коштів, а саме вартості Страв, сплачених Замовником та доставка яких ще не була здійснена Виконавцем, за вирахуванням вартості Страв, які мали бути доставлені Замовнику на наступний день, за реквізитами, вказаними Замовником у заяві. При цьому Страви, які мали бути доставлені Замовнику на наступний день вважатимуться прийнятими Замовником, а відповідні Послуги – наданими.

    8. Виконавець зобов’язується доставляти Страви транспортними засобами за адресою, вказаною у п. 1.1.7 Договору, з урахуванням приписів розділу 3 Договору в установлені Договором Строки.

    9. Строк доставки Страв:

      1. Сніданок (у разі замовлення) – до 09:15.

      2. Обід (у разі замовлення) – до 13:00.

      3. Полуденок (у разі замовлення) – до 15:30.

    10. Послуга вважається наданою Виконавцем у момент прийняття замовлення (Страви) Замовником за умови відсутності претензій, розгляд яких здійснюється відповідно до приписів розділу 6 Договору.


  6. Порядок приймання Послуг, розгляду претензій та повернення Страв

    1. При отриманні Страви Замовником проводиться її візуальний огляд щодо цілісності упаковки, відповідності Страви зробленому Замовником замовленню, якості Страви та наявності одноразових столових приборів, необхідних для споживання відповідної Страви.

    2. У разі виникнення претензій щодо пошкодження упаковки та/або невідповідності Страви зробленому Замовником замовленню та/або якості Страви та/або відсутності одноразових столових приборів, необхідних для споживання відповідної Страви, Замовник повинен повідомити свої претензії Виконавцю не пізніше моменту від’їзду машини Виконавця з місця доставки Страв.

    3. У разі виникнення претензій до Страви під час безпосереднього прийому їжі (пересол, не доведена до готовності, занадто солодка їжа тощо) Замовник має право звернутися до Виконавця протягом 90 (Дев'яносто) хвилин з моменту доставки замовлення (Страви) для повернення\обміну замовлення (Страви). Після спливу зазначеного часу претензії не приймаються Виконавцем.

    4. У разі визнання Виконавцем претензій Замовника, зазначених у п. 6.2, 6.3 Договору обґрунтованими, Виконавець зобов’язується здійснити наступні дії на вибір Замовника:

      1. Безкоштовно надати Замовнику Страву еквівалентної вартості на наступному тижні

        АБО

      2. Повернути Замовнику оплачену вартість Страви.

    5. У разі відсутності одноразових столових приборів, необхідних для споживання відповідної Страви, Виконавець зобов’язується привезти такі прибори якнайшвидше, але не пізніше, ніж протягом 40 (Сорока) хвилин з моменту отримання від Замовника відповідного повідомлення.

    6. У разі порушення Замовником зобов’язань, передбачених приписами п. 7.1.2.4 Договору, претензії щодо Страви не приймаються Виконавцем.

    7. Після того, як Страва була спожита Замовником, претензії не приймаються Виконавцем.


  7. Права та обов'язки Сторін

    1. Права та обов’язки Замовника:

      1. Замовник має право:

        1. На отримання повної інформації про Послуги та Вартість Послуг.

        2. На отримання Послуг відповідно до Прайса, у розмірі, що відповідає замовленню та здійсненій оплаті, у строки, передбачені п. 5.9 Договору.

        3. Надіслати Виконавцю претензії щодо Послуг у порядку, передбаченому приписами розділу 6 Договору.

      2. Замовник зобов’язується:

        1. Оплатити Послуги Виконавця у розмірі і в порядку, передбаченими приписами розділу 5 Договору.

        2. При обранні Страв та замовленні Послуг детально вивчити склад обраної Страви, наведений у Прайсі. У разі, якщо до складу обраної Страви входить продукт, який може викликати алергічну реакцію при споживанні Страви, Замовник зобов’язується не замовляти таку Страву, а у разі замовлення несе ризик настання несприятливих наслідків.

        3. Здійснювати візуальний огляд Страви у момент її отримання, повідомляти Виконавцю претензії щодо Страв, у разі їх виникнення, якнайшвидше, відповідно до приписів розділу 6 Договору.

        4. Спожити Страву якнайшвидше, але не більше ніж протягом 90 (Дев'яносто) хвилин з моменту доставки Виконавцем.

        5. Дотримуватись умов Договору.


    2. Права та обов’язки Виконавця:

      1. Виконавець має право:

        1. У будь-який час вносити зміни до Договору. Зазначені зміни вступають в силу з моменту їх публікації на Сайті без необхідності переукладання Договору.

        2. Вносити зміни до Прайса у зв’язку зі зміною сезону, індексацією споживчих цін на продукти харчування та іншими факторами, які безпосередньо впливають на

          формування Прайса та вартості Страв. Зазначені зміни вступають в силу з моменту їх публікації на Сайті з урахуванням приписів п. 5.3 Договору.

        3. Залучати третіх осіб до надання Послуг, при цьому відповідальність за надання Послуг у разі залучення третіх осіб несе Виконавець у повному обсязі.

        4. Не поставляти готову продукцію Замовнику у разі ненадходження повної оплати за Послуги на розрахунковий рахунок Виконавця.

        5. Відмовити в наданні Послуг Замовнику в разі порушення ним загальновизнаних норм моралі.

        6. Призупинити надання Послуг у разі порушення Замовником умов Договору.

      2. Виконавець зобов’язується:

        1. Надавати Замовнику Послуги відповідно до замовлення та сплаченої Вартості Послуг.

        2. Повідомляти Замовнику на його вимогу всі відомості щодо надання Послуг.

        3. Надавати Послуги якісно відповідно до приписів розділу 3 Договору та норм чинного законодавства України, у строки, передбачені приписами Договору.

        4. Забезпечити належний санітарний стан виробничих приміщень та інвентарю, що використовується з метою надання Послуг.

        5. Здійснювати контроль якості Страв.

        6. Надавати та/або публікувати на Сайті актуальні банківські реквізити для проведення Замовником оплат.


  8. Відповідальність Сторін

    1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність у випадках і в порядку, передбаченому приписами Договору та чинного законодавства України.

    2. Виконавець несе повну відповідальність за якість наданих Послуг. У разі виникнення претензій щодо якості Послуг, Сторони керуються приписами розділу 6 Договору.

    3. Замовник несе повну відповідальність за вибір Страв та гарантує відсутність будь- яких претензій до Виконавця, якщо у результаті надання Послуг виявиться, що до складу обраної Замовником Страви входить продукт, який може викликати алергічну реакцію при споживанні Страви. У такому разі Виконавець не несе жодної відповідальності за наслідки споживання обраної Замовником Страви, до складу якої входить продукт, який може викликати алергічну реакцію.

    4. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.

    5. Припинення Договору не звільняє Сторони від відповідальності за виконання зобов’язань, що виникли до моменту припинення.


  9. Форс-мажор

    1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Договору, якщо таке невиконання або неналежне виконання є наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), про які Сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити, або які знаходяться поза впливом Сторін. До таких обставин відносяться: стихійні явища (пожежа, повінь та інші природні катаклізми), військові дії будь-якого роду, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання Договору, а також інші явища та обставини, що визнаються форс-мажорними відповідно до приписів чинного

      законодавства України. Протягом цього часу Сторони не мають взаємних претензій і кожна зі Сторін бере на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

    2. Сторони усвідомлюють, що укладення Договору здійснюється під час воєнного стану, введеного в Україні з 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України № 64/2022 та продовженого на підставі відповідних Указів Президента України.

    3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов’язана повідомити іншу Сторону про такі обставини як тільки це стане практично можливим.

    4. По завершенні форс-мажорних обставин Сторона, яка не виконала свої зобов’язання за Договором, повинна виконати їх у терміни, на які було призупинено виконання зобов’язань.

    5. Якщо форс-мажорні обставини, які унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором, триватимуть більш ніж 2 (Два) місяці поспіль, то кожна зі Сторін має право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за Договором і в такому разі жодна зі Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків, у тому числі упущеної вигоди.


  10. Вирішення спорів

    1. Усі суперечки й розбіжності, що можуть виникнути у зв’язку з виконанням Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів.

    2. У випадку, якщо суперечки та розбіжності не можуть бути вирішені шляхом переговорів, вони підлягають вирішенню у судовому порядку відповідно до приписів чинного законодавства України.


  11. Строк дії

    1. Строк дії та зміна умов Публічної оферти:

      1. Публічна оферта набуває чинності з моменту її публікації (оприлюднення) на Сайті.

      2. Зміни до Публічної оферти/Договору вступають в силу з моменту їх публікації на Сайті, без необхідності переукладання Договору.

    2. Строк дії Договору та порядок розірвання:

      1. Договір набуває чинності з моменту отримання Акцепту Виконавцем та діє до повного виконання зобов’язань Виконавцем.

      2. Дострокове припинення (розірвання) Договору можливе:

        1. У будь-який час за згодою Сторін.

        2. В інших випадках, передбачених приписами Договору та чинного законодавства України.


  12. Захист персональних даних

    1. З моменту прийняття Замовником пропозиції (Публічної оферти) Виконавця (Акцепту) Замовник надає Виконавцю однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, обумовленому Договором, з метою забезпечення виконання Договору, а також відносин у галузі бухгалтерського обліку та оподаткування. Одночасно Замовник підтверджує, що отримав повідомлення про включення його персональних даних до бази персональних даних Виконавця, про свої права, як суб’єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а також про мету збору цих даних.

    2. Виконавець зобов’язується дотримуватися вимог Закону України «Про захист персональних даних» при обробці та зберіганні персональних даних Замовника.

    3. Замовник надає Виконавцю згоду обробляти наступні категорії персональних даних: прізвище, ім’я, по батькові, РНОКПП, банківські реквізити, адреса електронної пошти, номер телефону.

    4. Термін обробки і зберігання персональних даних: з моменту прийняття Замовником пропозиції (Публічної оферти) Виконавця (Акцепту) та протягом 5 (П’яти) років з дати припинення строку дії Договору.

  13. Розсилка інформаційних повідомлень щодо Послуг

    1. Замовник надає згоду на отримання від Виконавця інформаційних повідомлень щодо Послуг та/або у зв’язку з їх наданням на адресу електронної пошти та/або у месенджер за номером телефону Замовника протягом строку дії Договору.

    2. Замовник у будь-який момент може звернутися до Виконавця з вимогою припинити надсилання інформаційних повідомлень щодо Послуг та/або у зв’язку з їх наданням. Виконавець зобов’язується припинити таке надсилання якнайшвидше, але не пізніше, ніж протягом 3 (Трьох) днів з дати отримання відповідної вимоги. Подальше інформування Замовника щодо Послуг та/або у зв’язку з їх наданням буде здійснюватись виключно через Сайт. Замовник повинен самостійно відстежувати інформацію щодо Послуг на Сайті та не має права посилатись на неотримання будь-якої інформації.


  14. Прикінцеві положення

    1. З усіх питань, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

    2. У разі, якщо будь-яке з положень Договору виявиться нікчемним відповідно до приписів чинного законодавства України, решта положень залишаються в силі, Договір виконуватиметься Сторонами в повному обсязі без урахування такого положення.

    3. Слова, зазначені у Договорі у множині, означають також однину і, навпаки, в залежності від контексту.

    4. З метою виконання зобов’язань за Договором, Сторони зобов'язані якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 5 (П’яти) календарних днів повідомляти одна одній про будь-яку зміну своїх даних, в тому числі електронних адрес, номерів телефону, в іншому разі Сторона, яка не повідомить іншу Сторону про такі зміни, не має права посилатися на неотримання будь-якого відправлення іншої Сторони.


  15. Реквізити Виконавця


Фізична особа-підприємець Шумська Анна Іванівна

РНОКПП: 3087607141

Місцезнаходження: Україна, 49130, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Миру, буд. 77, кв. 103

Платник єдиного податку, 2 група. Не є платником ПДВ Телефон: +380671041365

Ел. пошта: sumskaaanna1407@gmail.com Банківські реквізити для сплати за Послуги: IBAN UA283220010000026002330071508

В АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"